Jak to vidím jáTvorba webových stránek

výroba www stránek

Publikováno 08.12.2012 v 16:05 v kategorii Novinky, přečteno: 53x

Vytvořit opravdu užitečný web, ale nebude úplně snadné. Fungující web musí splňovat pár elementárních podmínek. Počínaje správným umístěním grafický prvků, přes dobrý textový obsah, nepřeplácanou grafiku, správnou stavbu atd. Myslet si, že požádáte známého nebo jeho studujícího syna aby Vám v jednoduchém html kódu poslepoval web, určitě už nikdo nemůže. Obraťte se raději profesionální tvůrce webových stránek, ti určitě následují nejnovější trendy a přání svých zákazníků. Jestliže Vám nevyhovuje realizace webu přes firmu, která se o vše postará, zkuste se s klidem oslovit konkrétní odborníky jako jsou grafik, copywriter, SEO analytik, linkbuilder, kodér, programátor.

Velké množství manažérů webů investují obrovské sumy peněz do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo dalších PPC systémů, bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webových stránek, to je určitě správné, ale jestliže web není dobrý a nevede návštěvníka tam kam si přejeme, jsou to vyhozené peníze. Správně vytvořené www stránky prodávají, tedy směřují k našemu cíli. Na druhou stranu skvělý web bez návštěvníků také nám nic nepřináší. A bude pozdě na to zkoumat proč web nefunguje, když tak mnoho investujeme do reklamy a seo. Svěřte proto vytvoření internetových stránek opravdovým odborníků s kladnou odezvou od spokojených klientů.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDlouhou čas byly (a stále jsou) Podmínkou seo, nebo raději, faktory usměrňující hodnocení www stránek a předně i jeho místo ve serp, zpětné odkazy, keywords, anchor text, hodnověrnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text v prvé řadě. Ale dnes už je zřejmé, že váha anchor textu v odkazech ztrácí svou hodnotu - verifikovaný pravdivý údaj. Vliv anchor textu se snižuje z pohnutek jeho snadné manipulace a google se snaží takto omezit vliv optimalizačních technologie. Je možné uvidět, že google klade hlavně maximální důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, paralelní citace. Dělat zpětné odkazy je těžké, lidé (patrně) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.