výroba www stránek
Publikováno 08.12.2012 v 16:05 v kategorii Novinky, přečteno: 53x
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz
Zpětné odkazy, anchor text
Dlouhou čas byly (a stále jsou) Podmínkou seo, nebo raději, faktory usměrňující hodnocení www stránek a předně i jeho místo ve serp, zpětné odkazy, keywords, anchor text, hodnověrnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text v prvé řadě. Ale dnes už je zřejmé, že váha anchor textu v odkazech ztrácí svou hodnotu - verifikovaný pravdivý údaj. Vliv anchor textu se snižuje z pohnutek jeho snadné manipulace a google se snaží takto omezit vliv optimalizačních technologie. Je možné uvidět, že google klade hlavně maximální důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, paralelní citace. Dělat zpětné odkazy je těžké, lidé (patrně) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.